<

تلگرام و رمان

اس ام اس های جدید و مطالب عاشقانه

تلگرام و رمان

اس ام اس های جدید و مطالب عاشقانه

عکس های جدید در اینستاگرام

افزایش ممبر کانال تلگرام

اگه روی عکس کلیک کردید و قندشکن نداشتید یا نتونستید عضو بشید لینک زیر رو کپی کنید بعد داخل تلگرام برای خودتون پیست کنید و روش کلیک کنید.

https://t.me/roooman98

  • ۰
  • ۰

راه های برگشت از اربعین

خلوت ترین راه برگشت از اربعین در تلگرام

خلوت ترین راه برگشت از اربعین حسینی

خلوت ترین راه های برگشت از اربعین

راه و رسم سفر به ارمنستان - بیتوته

www.beytoote.com/iran/tour/travel3-armenia.html
گردشگریدانستنی های سفرراه و رسم سفر به ارمنستان ... وسایل مورد نیاز برای پیاده روی اربعین,سفر به کربلا در روز اربعین ... یک بار رفت و برگشت این مسیر را طی می‌کنند، به سرعت شما را به ایروان می‌رسانند. ... آمد به تنهایی در شب و یا در مکانهای خلوت یا مشکوک،خودداری از سوار شدن در اتومبیل های غیر .... دیدنی ترین دریاچه های ایران.

شلوغ ترین متروهای جهان+تصاویر - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش.../550560-شلوغ-ترین-متروهای-جهان-تصاو...
Sep 15, 2016 - شلوغ ترین متروهای جهان+تصاویر ... شلوغی خود قرار دارند و تأخیرهای مکرر در راه افتادن قطارها به این شلوغی می‌افزاید. ... ورودی حرم در شب اربعین/عکس.

شلوغ ترین روز «فاطمیون» در خیابان «شهادت» + گزارش تصویری - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../شلوغ-ترین-روز-فاطمیون-در-خیابان-شهاد...
Aug 14, 2015 - فیلم/ پیامی که «ابوعلی» در «اربعین» سال گذشته از «زینبیه» ارسال کرد · تصاویر/ بدرقه «حسین» در ... شلوغ ترین روز «فاطمیون» در خیابان «شهادت» + گزارش تصویری. صبح روز .... درود خدا و رسول خدا ( ص ) و ائمه طاهرین بر او و شهیدان راه خدا خوش به سعادت شون .... جزئیات آمار برگشت زائران اربعین · عزاداری قالیباف ...
Nov 19, 2015 - اگر شما هم امسال سعادت زیارت حرم امام حسین (ع) را در اربعین به دست آورده ... رفت و برگشت شان باهم باشد، زیرا به این شکل عبور از مرز و بازگشت ... بعد از اخذ ویزا نیز زائران باید اطلاعیه های ستاد اربعین را رصد کنند تا بتوانند خلوت ترین مرز خروجی ... سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائران گمشده از طریق راه آهن به مرز ...

هرآنچه که "اربعین اولی‌ها" باید درمورد پیاده روی بدانند+ تصاویر

www.mizanonline.ir/.../هرآنچه-که-اربعین-اولی‌ها-باید-درمورد-پیاده-...
Nov 23, 2015 - این موکب‌ها، فردای اربعین جمع‌آوری می‌شود، وقتی که ما همین مسیر را بر می‌گردیم سکوتی که در این راه است باعث می‌شود گلویمان پر از بغض شود.

شلوغ ترین محور طی 24 ساعت گذشته کجا بود؟ / آزادراه کرج - تهران در صدر ...

danakhabar.com/.../شلوغ-ترین-محور-طی-24-ساعت-گذشته-کجا-بو...
Jan 19, 2014 - مرکز مدیریت راه های کشور، شلوغ ترین محورهای کشور طی 24ساعت گذشته (شنبه تا یکشنبه) را اعلام کرد که عنوان شلوغ ترین جاده به آزادراه کرج - تهران در دو مسیر رفت و برگشت رسید. ... کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین · امروز خدمات ...

راه حاجت گرفتن از امام رضا (ع) - عماریون

www.ammariyon.ir › صفحه نخستسیاسی
Sep 26, 2012 - المانتیور: مسیحیان هم به راهپیمایی اربعین می‌روند/ این مراسم بیش از حج زائر دارد ...... اینقدر خلوت و راحت زیارتش کردم که تو عمرم یکبارم نمیتونم اینجوری زیارت کنم. ..... به جاش برو دل به امام رضا بده تا راه زندگی درستو نشونت بده و گره از ... خودکشی بی معنی ترین کاره گرچه کاملا درکت میکنم منم خیلی وقت پیش وقتی ...
Nov 24, 2014 - بزرگی میفرمودید در مسیر پیاده با اباعبدالله خلوت کنید و به ذکر و فکر خدا مشغول باشید و به ... امروز دلم همراه زائران ازبصره بسوی کعبه عشق در راه است دلم میرود و من میمانم منی که هر روز در انتظار سیزدهم آذرم . ... برای برگشت از کربلا به مرز چزابه هم تقریباً‌همون 60 هزار تومن رو باید بپردازید . ... پربیننده ترین مطالب.

آخرین وضعیت مرز مهران برای اربعین - شیعه نیوز

www.shia-news.com/fa/.../آخرین-وضعیت-مرز-مهران-برای-اربعین
Nov 24, 2014 - روزانه در شرایط عادی بین پنج تا شش هزار زائر ایرانی و عراقی از راه مرز مهران راهی زیارت ... خدا میداند زائران حسینی و این جماعت مومنین چقدر در مسیر رفت و ورود به عراق یا برگشت در شهر و پایانه مهران اذیت شدند؟ .... پر بحث ترین مطالب ...
Dec 18, 2013 - زیارت اربعین؛ عظیم ترین همایش تاریخ، نموداری از اتحاد اسلامی ... گفت چزابه خلوت تر است. ... می شویم تراکم جمعیت هم بیشتر می شود، خیل عظیمی در راه برگشت هستند، البته رسم عراقی هاست که سریع زیارت می کنند و برمی گردند.

اینجامرز مهران؛۲۸۰کیلومتر تا کربلا/اطلاعات مورد نیاز زائران حسینی ...

www.mehrnews.com/.../اینجامرز-مهران-۲۸۰کیلومتر-تا-کربلا-اطلا...
Nov 21, 2015 - مرز مهران درواقع علاوه بر ایام اربعین در تمامی روزهای سال شاهد حجم ... شرکت پالایش پخش فرآورده‌های نفتی: ۰۸۴۳۲۲۲۲۰۱۰، اداره راه و شهرسازی استان ایلام: ...
... فارس: سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی با موضوع اربعین که ... خلیج فارس: با 16 سال نمایندگی مجلس، باسابقه ترین نماینده استان محسوب می ... پنج پایگاه استعدادیابی در پنج منطقه کشور راه اندازی خواهد شد که بوشهر آمادگی ..... به انگیزه غدیر خم و امامت حضرت علی (ع)؛ آقایان مدیر؛ این شب و روز را با خود خلوت کنند!

محور حمیل - کرمانشاه ؛ شلوغ ترین محور ترافیکی کشور

www.iribnews.ir/.../محور-حمیل-کرمانشاه-شلوغ-ترین-محور-ترافی...
1 day ago - رئیس پلیس راه های استان کرمانشاه محور حمیل - کرمانشاه را شلوغ ترین محور ... روز پنجشنبه آغاز شده ، امروز یکشنبه همزمان با اربعین سرور و سالار ...
Nov 13, 2016 - پیاده روی اربعین,آداب و رسوم محرم,اربعین,مراسم عزاداری در محرم,مراسم ... هر سال جمعیتی چندین میلیونی پای در راه می گذارند تا شاید کمی در غم .... به جرأت می توان گفت مسیر نجف تا کربلا یکی از امن ترین مسیرهای موجود در کربلاست.
Nov 10, 2016 - بازگشت 600 هزار نفر از زائران اربعین حسینی (ع)/ ناجا خروج زائران را به ... آماده سازی جاده فرعی از مرز چزابه به الوان برای رفع ترافیک برگشت زائران ... گروه استان ها– ایلام – جانشین نیروی انتظامی کشور مهران را شلوغ ترین مرز ... راه اندازی 10 ایستگاه موقت پلیس در مهران/ خودروهای رها شده به پارکینگ ها منتقل شدند.

بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به کشور - روزپلاس

roozplus.com/fa/news/.../بازگشت-زائران-اربعین-حسینیع-به-کش...
5 days ago - سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به خروج یک میلیون و ۶۰۰ زائر از مرزهای ... جلسه ستاد اربعین با حضور وزیر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خلوت کردن ... عکس/کم سن ترین هوادار تیم ملی ایران در بازی دیروز ... باد و باران در راه تهران ...

زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز

www.rajanews.com/.../زائران-اربعین-برای-بازگشت-عجله-نکنند
5 days ago - رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز ... جوان ترین شرکت جهان · بیانیه حمایت رسانه ها و خبرنگاران از پویش در راه ...
3 days ago - آغاز موج بازگشت زائران اربعین از طریق مرزهای سه گانه ... شب گذشته تا سحر خروجی مهران با ازدحام بی سابقه زائران شلوغ ترین و پرالتهاب ترین زمان را در روزهای اخیر پشت سر گذاشت. ... منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی.

قیمت بلیت پرواز اربعین نجومی شد - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/.../قیمت-بلیت-پرواز-اربعین-نجومی-شد
Nov 6, 2016 - دیوار صوتی تنها راه مقابله با آلودگی صوتی بزرگراه ها نیست ... در جدیدترین نمونه نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف رکود با نرخ دو میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود ... خلوت‌ترین و آرام ترین مناطق توریستی جهان+عکس ...
کنار عکس شش گوشه نشستم اربعین ها را .... نجف تا کربلا ، تعریف راه عاشقی این است .... ببین که بعدِ تو غمگین ترین صدا شده‌ام ..... اتوبوس و ترن پر از خلوت.

[PDF]اربعین نامه 9

khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/70743
اربعین نامه. 9. پس از حدود ... خورشید عاشورا که به خون نشست، آفتاب ، به حسینی ترین قرائت از ... حقیقت شد و هم در اربعین ،شرح حق می شود و آدمیان را به راه حق می. برد.

چگونه یک سالن قارچ ساده احداس کنیم - ساده ترین راه پرورش قارچ دکمه ای

ghrhha2.blogfa.com/tag/ساده-ترین-راه-پرورش-قارچ-دکمه-ای
چگونه یک سالن قارچ ساده احداس کنیم - ساده ترین راه پرورش قارچ دکمه ای - پرورش قارچ ... دایم سالن را بررسی کنید و خوشه های رشد کرده را خلوت کرده و قارچ های بزرگ را برداشت کنید . .... پیوند اربعین و رحلت پیامبر پیوند دو عامل «ایجاد» و «بقا»ی اسلام است - ایرنا ... اولاند به ترامپ: تعهد آمریکا به توافق جوی پاریس برگشت ناپذیر است ...
Dec 6, 2015 - شلوغ ترین روز در فرودگاه امام خمینی ... هفته جاری ۳۰۰ پرواز برگشت از نجف و بغداد به فرودگاه امام برای انتقال زائران اربعین انجام می‌شود، خبر داد.

آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران اربعین حسینی /کاهش دمای هوا در ... - هدانا

hodana.ir/.../آخرین-تمهیدات-برای-بازگشت-زائران-اربعین-حسینی...
2 days ago - آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران اربعین حسینی /کاهش دمای هوا در کربلا و نجف ... کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی ... به ویژه مرز چذابه به دلیل خلوت بودن مسیر کاهش ترافیک و خدمات دهی بهتر برای ورود به کشور استفاده کنند . ... پربیننده ترین عناوین روز.

تیتر امشب/ مدیریت بازگشت درخواست ستاد اربعین از زائران - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../تیتر-امشب-ورود-یک-میلیون-زائر-اربعین-حسین...
Nov 12, 2016 - ستاد اربعین با اشاره به عزیمت یک میلیون زائر به عراق از سه مرز مهران، ... چیچایی خبرنگار اعزامی صدا و سیما در مرز مهران افزود: مهران این روزها شلوغ ترین روزهای خود را ... ادامه آلودگی هوای کلانشهرها تا روز جمعه/ کاهش شدید دما در راه است.
Apr 15, 2015 - تراز: سامانه وضعیت راه های کشور این امکان را فراهم کرده که مردم و رانندگان ... کشور اعلام کرد محور کرج - چالوس بصورت رفت و برگشت مسدود شده است.
2 days ago - عمود 1000 شلوغ ترین عمود است. بنابراین، ... توصیه‌های یک متخصص گوارش به زائران اربعین ... برچسب ها: زائران اربعین ، مسیر راه پیمایی ، کربلا ...

(تصاویر) شلوغ ترین روزهای مرز مهران - صدای ایران

sedayiran.com/fa/news/.../تصاویر-شلوغ-ترین-روزهای-مرز-مهران
Dec 15, 2014 - (تصاویر) شلوغ ترین روزهای مرز مهران ... بازگشت زائران اربعین حسین(ع) به ایران از مرز مهران .... تنها راه حل برای ایران تغییر نظام این کشور است.

الف - نکاتی در مورد مدرن ترین اربعین دوران - نسخه قابل چاپ

alef.ir/prtbzsbfzrhb88p.uiur.html - Translate this page
Dec 6, 2015 - نکاتی در مورد مدرن ترین اربعین دوران ... این چهار راه ورود به کشوری که هر گوشه‌اش، قتلگاه امامی از امامان ما بوده، امسال نیز همچون سال گذشته تجربه‌ای .... زائران ایرانی در برگشت مدام می‌پرسند که آیا سال بعد هم می‌توانند راهی حرم امامشان شوند؟
2 days ago - آمادگی هلال احمر برای بازگشت زائران اربعین حسینی/برگشت برخی زائران ... رو به رو هستیم، 200 نیروی امدادی را از استان کرمانشاه به ایلام فرستاده ایم تا اردوگاه اسکان اضطراری با ظرفیت 500 چادر را راه اندازی کنند. .... داغ ترین اخبار.
1 day ago - پایگاه خبری شورا آنلاین-ازدحام افرادفاقد ویزا در مرز : هنگامه اربعین است. ... پس از گرفتنِ ویزا نزدیک‌ترین و البته خلوت‌ترین راه را انتخاب می کنند.
Oct 20, 2016 - مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین، از دیرباز در میان شیعیان و ... این پیاده روی از مسیرهای گوناگون انجام می شود که شلوغ ترین مسیر، راه سه روزه ...
رئیس پلیس راه های استان کرمانشاه محور حمیل - کرمانشاه را شلوغ ترین محور ترافیکی کشور اعلام ... جزئیات آمار برگشت زائران اربعین؛ مسئولان از تمهیدات گفتند.

راه های انکشاف درون : خلوت و سکوت | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/content/راه-های-انکشاف-درون-خلوت-و-سکوت
و سکوت و خلوت یکی از به ترین راه های شوراندن درون و مشاهده ی ملکات مکسوبه و ... و سکوت و اربعین و سحر از خود خارج کن تا آسمانی شوی و حقیقت انسانی خود را که در ذات ...

پیامها و دستاوردهای اربعین حسینی (ع) - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/.../پیامها-و-دستاوردهای-اربعین-حسینی-...
1 day ago - پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی که در فرهنگ مردم عراق سابقه چندین‌ساله دارد، ... و به یزیدیان زمان بگویند که راه و مرام حسین‌بن علی (ع) فراموش شدنی نیست و ... را ننویسند و وقتی برگشت با او وداع کرده و به وی می‌گویند: ای ولیّ خدا! .... حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در واقع یک خلوت برای افراد است ... پر بیننده ترین.

اربعین نوشت (7) :: کـریمانــه

karimaneh.blog.ir/post/اربعین-نوشت-7
Dec 26, 2014 - نقدی بر کم کاری های پیاده روی جهانی اربعین (1) اولین اربعین نوشت کربلای 93 رو متفاوت می نویسم و اختصاص میدم به سوتی ها، گاف ... برای خانم ها بهترین و مطمئن ترین راه زیارت اربعین: ... چون در برگشت که خب قائدتا مسافر نبوده.

جا به جایی حدود ۱۸ میلیون مسافر در راه های استان اصفهان طی سال گذشته ...

qudsonline.ir/.../جا-به-جایی-حدود-۱۸-میلیون-مسافر-در-راه-های-استان...
Dec 22, 2015 - قدس آنلاین : در سال گذشته ۱۷ میلیون و ۸۷۷ هزار مسافر در راه های استان اصفهان جابه ... رفت و 2023 دستگاه اتوبوس برای برگشت زائران اربعین اعزام کردیم. امانی در پایان با بیان اینکه راه های استان یکی از شلوغ ترین محورهای مواصلاتی ...

اربعین امسال شلوغ ترین روز کربلا عکس - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=اربعین+امسال+شلوغ+ترین+روز... - Translate this page
بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلا زائران اربعین حسینی برای خروج از ... زائرانی که برای پیاده روی اربعین عازم کربلا هستند سر راه در مسیر کوتاه نجف، کوفه ...

خاطره بازی با پیاده روی اربعین / از مواهب یک سفر روحانی / از خاطره حبیب ...

www.honaronline.ir/.../90402-خاطره-بازی-با-پیاده-روی-اربعین-از-...
18 hours ago - نمی‌توان از کنار ‌پیاده روی عظیم اربعین بی اعتنا گذشت. ... سرهنگ گفت پیرمرد زائر که این همه راه پیاده آمده بود، با تمیز کردن زمین از آشغال‌ها ، با وجود خستگی آتشم زد ، پستم را که ... برای آرتور هیچ چیز زیباتر از شکار لحظه های عرفانی خلوت مردم با امامزاده ها نبود. ... ظهر عاشورا را با شکوه ترین لحظه خلقت می دانست.

برای پیاده روی اربعین چطور آماده شویم؟ | دمادم

damadam.ir › اخباروب نگینگوناگون
مناسب ترین وسیله و راه را انتخاب کنید: برای پیاده روی اربعین می توانید مسیر ... می روید تا قبل از ۱۰-۱۱ صبح حرکت کنید چون مسیر هم در این ساعت ها خلوت تر است.

محور حمیل - کرمانشاه ؛ شلوغ ترین محور ترافیکی کشور - هدهدنیوز

www.hodhodnews.ir/.../محور-حمیل---کرمانشاه--شلوغ-ترین-محور-...
1 day ago - رئیس پلیس راه های استان کرمانشاه محور حمیل - کرمانشاه را شلوغ ترین محور ... روز پنجشنبه آغاز شده ، امروز یکشنبه همزمان با اربعین سرور و سالار ...

بازگشت ۳۰۰ هزار زائر اربعین از مرزهای خوزستان تا دیروز | اقتصاد آنلاین

www.eghtesadonline.com/.../159150-بازگشت-هزار-زائر-اربعین-از...
2 days ago - فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: برای ساماندهی برگشت زائران، همکاران ما به همکاری همه ... قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از آنجا که خستگی راه دارند، برای ساعاتی هم که شده در ... اخبار داغ; پربحث ترینها; پربیننده ترین ها.

اشعار خوانده شده در دومین روز اردوی شاعران آیینی در مشهد - عقیق

aghigh.ir/.../اشعار-خوانده-شده-در-دومین-روز-اردوی-شاعران-آیینی-در-...
Oct 18, 2014 - صفحه نخست; اربعین; گزارش تصویری; آرشیو گفت‌و‌گو; سرویس صوت; شعر آیینی; seprator nav; ثبت هیئات ..... در این حال و هوا ناگاه سرم سمت حرم برگشت به من باب ... خلاصه عده ای اینجا و خیلی ها ز راه دور ، دلگیر حرم هستند همانهایی که .... به کنج خانه ی خود خلوت غمی دارد جوان ترین گل گلزار فاطمه است جواد که در هجوم ...
Nov 13, 2016 - ... آمار حکایت از عبور 180 هزار نفر از این مرز در همین روز داشت و در عین حال هنوز 'جمع مستان' از راه می رسیدند و به سمت دروازه های مرزی در حرکت بودند.

روایتی از جوان ایرانی که در مرز یونان گرفتار داعش شد

www.entekhab.ir/.../روایتی-از-جوان-ایرانی-که-در-مرز-یونان-گرف...
اربعین شهادت مصباح الهدی ، پور ختم المرسلین ،امام حسین (ع) و یاران با وفایش را محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء و تمام مسلمین تسلیت می گوییم ... جلوی در می‌ایستم تا سرش خلوت شود. ... روزها راه می‌رفتیم و غروب هرکجا بودیم می‌ماندیم تا صبح. روزها خیلی .... من چاره‌ای نداشتم جز برگشت به خانه. .... آخرین اخبار پربحث ترین عناوین ...

جاده

www.khabaronline.ir/tags/1691/جاده
مهر نوشت: رکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه اعلام کرد: ترافیک در استان ایلام در ... ایسنا نوشت: رئیس راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس از ساعت 13 امروز جمعه یک ... گستاخی "الشرق الاوسط" نسبت به زائران اربعین/بغداد خواهان عذرخواهی روزنامه ...

تاریخ بازگشت زائران اربعین 95

vagnews.ir/search/?q=تاریخ+بازگشت+زائران+اربعین+95
سخنگوی ستاد اربعین به افزایش بازگشت زائران از مرز مهران خبر داد و گفت: پیش ... نفر از مرز مهران به کشور بازگشتند و دیروز هم در شلوغ ترین روز این آمار به بیش از۹۰ ... به گفته رئیس پلیس راه، اتوبوس های کافی برای خروج زائران از شهر مهران در ...

7 نکته که خوب است زائران اربعین بدانند - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستاجتماعی
2 days ago - عمودهایی که شماره رند دارند، شلوغ تر از بقیه هستند. عمود 1000 شلوغ ترین عمود است. بنابراین، عمودهای دیگری را برای قرار، توافق کنید.

افراد تنبل با این روشها کالری بسوزانند! - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../484468-افراد-تنبل-با-این-روشها-کالری-ب...
2 days ago - کهن ترین نقشه راه شهری در جهان را ببینید .... برای مثال یک فرد 68 کیلوگرمی در 15 دقیقه حدود 21 کیلوکالری فقط از راه تنفس می سوزاند. ... حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز اربعین حسینی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد.
و من در فکر آن هایی بودم که خانه هایشان،همین چادر های بین راه هست. حال و هوای .... پیرو نذری که خیلی قبل از سفر کرده بودم،روزه گرفته بودم و این ساعت از شبانه روز،گرسنه ترین حالت م بود.ولی انقدر فضا ... یک خیابان خلوت و دنج که صندلی برای نشستن زیاد بود.زن میانسالی ..... و این صدا همراه ما بود حتی توی مرز در راه برگشت.بچه ها اصرار ...

تصاویر بازگشت زایرین اربعین از مرز مهران - tgnews.ir

tgnews.ir/result/?q=تصاویر+بازگشت+زایرین+اربعین+از...
تصاویر عبور زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه و مهران تصاویر عبور زائران ... شب گذشته تا سحر، خروجی مهران با ازدحام بی سابقه زائران شلوغ ترین و التهاب ... خبرگزاری میزان: رئیس پلیس راه گفت: ترافیک در جاده های مرزی به ویژه مهران پرحجم است.

حال وهوای اربعین درایلام

www.tabnakilam.ir/fa/news/328018/حال-وهوای-اربعین-درایلام
Nov 13, 2016 - ترافیک،پاهای پیاده،دردتاول ها،خستگی راه،شلوغی مرز و انتظار برای ورود به خاک عراق،این شعرحافظ ... مرزمهران به مدد ابا عبدالله(ع)، شلوغ ترین روزهای خود را تجربه می کند،شهری آزاده که ... مرزمهران تنهابرای برگشت زائران ازعراق آماده است.

اربعین امسال شلوغ ترین روز کربلا ع

khabareruz.xyz/search/?q=اربعین+امسال+شلوغ+ترین+روز...ع
به گزارش خبرنگار مهر، با هدف خدمات دهی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نرم افزار همراه اربعین حسینی صبح سه شنبه در ایلام راه اندازی و رونمایی شد. این نرم ...
Aug 6, 2014 - آمادگی پلیس پیشگیری ناجا برای مدیریت بازگشت زائران اربعین ... پیچیده ترین تقاطع همسطح جهان (میدان مجیک – سویندون، انگلستان) ... این راه در سال ۱۷۲۷ و در جریان بازسازی هایی ساخته شده که بعد از یک آتش سوزی بزرگ در سال ...

راهنمای گردشگران - خلخالیم

khalkhalim.com/index.php?option=com_content&view...
عزاداری مردم خلخال در اربعین حسینی+عکس · یادواره شهدای خلخال برگزارشد .... گیوی است که آبگرم معدنی گیوی نیز در این مسیر واقع است و با اتصال به راه اصلی اردبیل _ ... به مسافران اردبیل و سرعین پیشهاد میشود ، مسیر رفت یا برگشت خود را بجای ...
Nov 22, 2012 - این روند روندی غیرقابل برگشت بوده و مسمومیت با قرص برنج برابر با مرگ است. طب سنتی تنها راه حل برای نجات بیماران ..... چون این راه زجراور ترین راه ممکنه!! ... کنید برید تو یک روستا که کسی نمیشناستون با خودتون خلوت کنید… .... زاده عبدالله در روز اربعین در آمل /عکس · اجتماع بزرگ اربعین حسینی در مصلای ...
Jul 25, 2016 - شکست نیروی نظامی فرقه رجوی در مستند «راه بی‌برگشت» ... مستند «راه بی برگشت» درباره عملیات مرصاد و پیش زمینه‌های آن است، همچنین ... امر به معروف و نهی از منکر، مهم ترین مبانی تفکر اسلامی در یک جامعه ... در بوستان ابریشم صومعه‌سرا/گیلان حیاط خلوت مسافران ناهنجار نیست ... مراسم اربعین حسینی ثبت ملی شد.

بهترین و کاربردی ترین تجربیات سفر اربعین ویژه مردم لرستان | سایت ...

www.lorestankhabar.com/.../76866-بهترین-کاربردی-ترین-تجر...
Nov 6, 2016 - به گزارش لرستان خبر، پس از گرفتن گذرنامه و اخذ ویزا، اولین نیازی که هر زائر به آن احتیاج دارد تهیه کوله مناسب و انتخاب توشه بین راه است.

توصیه آیت الله بهجت در گرفتاری ها چه بود؟/ روزی 100 بار این ذکر عجیب ...

javanonline.ir/.../توصیه-آیت-الله-بهجت-در-گرفتاری-ها-چه-بود-رو...
Aug 13, 2013 - ... سختی ها به سوی دعا نویس ها می روند، بدانند که این راه، راهی اشتباه است. ... کردند که ایوب در خلوت مرتکب گناه شده است، بیان داشت: گاهی از اوقات ملاحظه .... تعدادی از زائران اربعین بر اثر انفجار مین زخمی شدند ... شایع ترین علت سردرد.

متهمانی که 3 ساعت به زنی در شب خلوت هتک حرمت کرده بودند به حبس ابد ...

mazandmajles.ir/.../متهمانی-که-3-ساعت-به-زنی-در-شب-خلوت-هتک-...
Jun 12, 2016 - متهمانی که 3 ساعت به زنی در شب خلوت هتک حرمت کرده بودند به حبس ابد محکوم ... قربانی در راه برگشت به هتل اش در شب 14 ژانویه 2014 گم می شود که از گروهی ... آخرین اخبارپربحث ترین ها ... برخی لغو سخنرانی مطهری در مشهد را خدمت به نظام می‌دانند · از خدمات ویژه ایرلاین ها به زائرین اربعین تا ثبات در بازار اقلام اساسی ...
پربیننده ترین اخبار حوادث در 24 ساعت گذشته. [12840 بازدید]. 19 ساعت پیش. رکنا. از"باردار شدن دختر 17 ساله توسط 4 پسر در خلوت شبانه" تا " اقدام زشت پسر جوان با عمه اش .... واژگونی پژو در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک سه کشته برجا گذاشت ... زائران اربعین به تابلوهای هشداردهنده «مین‌» توجه کنندرئیس دبیرخانه ستاد برگزاری هفته ...
3 days ago - بازگشت 300 هزار زائر اربعین از مرزهای خوزستان تا امروز ... فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: برای ساماندهی برگشت زائران، همکاران ما ... راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از آنجا که خستگی راه دارند، برای ساعاتی هم که ... جدید ترین ها ...
Nov 29, 2014 - پرونده ویژه پیاده روی اربعین. ... من برای برگشت بلیط هواپیما از نجف برای ساعت 3.5 عصر روز 12 آذر گرفتم. ... و "به صورت کامل" تو سایت قرار بدین فکر می کنم الان مهم ترین کار همینه. .... بعد از چند ساعت حرکت تقریبا یک یا دو بعد از بامداد بود که دیدیم جاده خلوت شده و بهتره ما هم بخوابیم و صبح زود راه بیوفتیم.

بهترین خوراکی ها برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی در آغاز پاییز

www.dana.ir/.../بهترین-خوراکی-ها-برای-پیشگیری-و-درمان-سرماخ...
Sep 20, 2013 - شبکه اطلاع رسانی راه دانا. ... مهم ترین علت را باید مقدار بالای آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات .... جزئیات آمار برگشت زائران اربعین ...

آنچه باید در پیاده‌روی اربعین بدانیم - وارث

vareth.ir/fa/news/32809/آنچه-باید-در-پیاده‌روی-اربعین-بدانیم
Nov 26, 2014 - این درحالی است که تمامی ورودی های شهر کربلا میزبان زائرین اربعین ... هرچند که ماشین هایی هم بین راه وجود دارد که زائرینی که از ادامه ی پیاده روی ناتوان .... معمولاً بعد از ساعت ۹ شب مسیر پیاده روی خلوت تر می شود و اکثر موکب ..... یه راهنمایی هم میکردید چجوری از عراق میشه بعد از اربعین برگشت ؟ ... پربحث ترین عناوین.

نسخه‌ی HTML (قدیمی) - نیوزهاب - بریده جراید

www.newswire.ir/bulletin/291fe75377/type/htmlold
Mar 4, 2015 - وزیر راه و شهرسازی: مسکن مهر حاشیه نشینی مدرن استبابک در زنـدان؛ پروژه «ایـران زمین» روی زمین/مجوز ٣٣طبقه به چه قیمتی؟ .... برگشت به فهرست ..... وی با بیان اینکه یکی از نازل ترین کیفیت زندگی در شمال شهر تهران است، افزود: ..... یک هفته پس از اربعین امسال و خلوت شدن مهران، کارهایی راپی گیری کرده ایم؛ از همین ...

سفر عشق، اربعین - کربلا - 15 آذر 1393 - گروه کوهنوردی شهید ورکش

www.varkesh.com/2013-05-14-12.../سفر-عشق،-اربعین-کربلا
تاریخ برگشت (رسیدن به تهران) 24 لغایت 26 آذرماه با توجه به شرایط و موقعیت .... با توجه به اخبار رسیده از شهرهای کربلا، نجف و مسیرهای بین راه و همچنین اوضاع ..... ساعت 6 صبح روز یکشنبه به خلوت ترین مرز ایران و عراق، یعنی مرز چزابه رسیدیم.
1 day ago - پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس-پیامها و دستاوردهای اربعین حسینی ... دهند و به یزیدیان زمان بگویند که راه و مرام حسین‌بن علی (ع) فراموش شدنی نیست ... بد است را ننویسند و وقتی برگشت با او وداع کرده و به وی می‌گویند: ای ولیّ خدا! .... حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در واقع یک خلوت برای افراد است که دور ...
Oct 24, 2011 - بهترین و ساده ترین راه حضور قلب در نماز چیست2-چه کنیم که به نعمتهای خدا بیشتر شاکر باشیم. هرچه سعی ... قبل از نماز لحظاتی را با خدا خلوت کند.

سفرنامه اربعین - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/6444/8160/.../سفرنامه-اربعین
یکی از مهم¬ترین سفرهای معنوی در فرهنگ تشیع، سفر پیاده به کربلا در ... در بین راه به یکی از موکب ها[2] رسیدیم که پیرمردی به ما اشاره کرد ناهار حاضر است. ..... که دیدیم جاده خلوت شده و بیشترً زائران در چادرها یا ساختمان های حسینیه ها مستقر شده اند.
Jun 12, 2016 - شیک ترین لباسهای مجلسی و میهمانی های روزمره 2016 ... قربانی در راه برگشت به هتل اش در شب 14 ژانویه 2014 گم می شود که از گروهی از مردان برای پیدا کردن آدرس کمک می خواهد، اما ... حضور ابراهیم حاتمی‌ کیا در راهپیمایی اربعین + عکس ...

3 ساعت تجاوز وحشیانه زن 52 ساله در شب خلوت + عکس 5 متهم که به حبس ...

www.rokna.ir/.../76121-ساعت-تجاوز-وحشیانه-زن-ساله-در-شب-خلو...
Jun 11, 2016 - 3 ساعت تجاوز وحشیانه زن 52 ساله در شب خلوت + عکس 5 متهم که به ... قربانی در راه برگشت به هتل اش در شب 14 ژانویه 2014 گم می شود که از ... پربحث ترین ها ... ۱۳:۳۹ خواب آلودگی مرگبار زائر اربعینی / 2 کشته در محور ایلام حمیل ...

مرثیه ای برای بازی های بومی و محلی/ کوچه های خلوت شهر - شهر فردا

shahrefarda.ir/.../مرثیه-ای-برای-بازی-های-بومی-و-محلی-کوچه-های-خل...
Aug 1, 2016 - مرثیه ای برای بازی های بومی و محلی/ کوچه های خلوت شهر .... در حالی که با نزدیک شدن اربعین حسینی شاهد خیل عظیم زائران در کربلای ... هستند و عده‌ای دیگر نیز راه برگشت از عتبات عالیات را در پیش گرفته‌اند. ... پربحث ترین عناوین ...

هله بزوار الحسین ؛ سفرنامه پیاده روی اربعین 1394 از کربلایی معصومه ...

www.ghafelegilan.ir/.../هله-بزوار-الحسین-؛-سفرنامه-کربلایی-مع...
Jan 18, 2016 - پرسیدن از چرایی مسائل همیشه چالش برانگیز ترین سوال است. ... ترس از نرفتن ، نرسیدن، پشیمان شدن بعد از برگشت. .... چون میخواستم شب اربعین برسم باید صبح دوشنبه راه میفتادم اما خیلی تمایل داشتم کاظمین و حتی سامرا هم بروم ...
Nov 22, 2015 - البته طولانی ترین پیاده روی از بصره شروع می شود که حدوداً 500 کیلومتر ... موقع برگشت اولین لنگه دمپایی را یک متری محل اختفا و لنگه دوم را دو سه متر ... از هرجا که خلوت تر است فارغ از نوع غذا و ایستاده یا در حال راه رفتن می خورم.

کوار | کواره » آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران اربعین حسینی /کاهش ...

www.kavare.ir/آخرین-تمهیدات-برای-بازگشت-زائران-اربع/
2 days ago - آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران اربعین حسینی /کاهش دمای هوا در کربلا و نجف ... کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی ... خوزستان به ویژه مرز چذابه به دلیل خلوت بودن مسیر کاهش ترافیک و خدمات دهی بهتر برای ورود به کشور استفاده کنند . ... تازه ترین خبرها.
یا علی انسان راه بهشت را گم نمیکند جز این که صلوات بر من را فراموش کند. ... را از یه ولی خدایی گرفتیم و انجام دادیم یه اربعین وخبری نشده بعد ختم 14 هزار صلوات را .... مکانی خلوت بدون اینکه در میان ختم صحبت کند،انگشترعقیق یمنی یا فیروزه در دست.
Oct 29, 2016 - ما را در مسیرهاى وصول به خودت قرار بده، و در نزدیک ترین راه ها که بر تو وارد ... وصل خود آنان را سیراب نمودى؛ پس بواسطه تو به لذّت مناجات و خلوت با تو دست .... اربعین احیای اسلام محمدی با نگاه اهل بیت (ع) است / پرهیز از بدعت های وهن آمیز ...
کوتاه ترین و عمیق ترین راه - هرکس از خدا پروا کند پر ,وا میکند. ... پیروی از او برای خواندن زیارت عاشورا، اربعین می گیرند، هنوز هم خیلی ها مسجد امین الدوله بازار را .... امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: 22 بار سوره تکاثر را بخوانید در خلوت، و بعد از آن ...

سفرنامه تصویری پیاده روی اربعین ...! - پایگاه خبری تحلیلی مهر زنجان

www.mehrezanjan.ir/.../سفرنامه%20تصویری%20پیاده%20روی%...
Dec 18, 2014 - سفرنامه تصویری پیاده روی اربعین . .... اما جالب ترین قسمت ماجرا در شهر مقدس کربلا و در طول راه هزینه های شاید میلیاردیسید صادق شیرازی بود که ...

در کرمانشاه ایستاده‌ایم - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/news-content?id=17499
Oct 11, 2011 - در راه برگشت به محل اسکان، ایستگاه‌های صلواتی زیادی را در شهر می‌بینیم. ... گاه ات،خواست گاه ات قم لشگر هفده ترین جبهه تو قم شهر زین الدین ترین های ... با رهبر انقلاب; گزیده بیانات | پیاده‌روی اربعین؛ بزرگترین‌گردهمایی‌عالم ...
باید دید در کهن ترین متون مذهبی ما، از «اربعین» چگونه یاد شده است. به عبارت دیگر دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟ مهم ترین نکته درباره اربعین، روایت امام عسکری ...
ستاد مردمی بزرگداشت اربعین - به گزارش فرهنگ نیوز؛ حجت الاسلام موسوی مطلق ضمن اشاره. ... در باب خود نفس پیاده روی در روایات ما، روی قدم برداشتن در راه زیارت خیلی ... [1] وقتی حضرت موسی برگشت و اوضاع شهر را دید حضرت هارون را مورد خطاب قرار داد هارون ... این خلوت خیلی اثر گذار است و با خود بیاندیشد که چرا باید به این سفر بروم؟
Oct 5, 2014 - بازگشت غرور آفرین «دکتر بهروز عشقی» به میهن + تازه ترین تصاویر ... دو هزار چهره» در نوروز 88 در تلویزیون، راه شبکه نمایش خانگی را در پیش گرفت. .... روایت متفاوت مجری تلویزیون از سفر اربعین/ تصور سفر به کربلا برای ...
  • ۹۵/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">